İçeriğe geç

170 Şikayet Edince Ne Olur

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.

170 şikayet ne zaman sonuçlanır?

İletişim merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan yanıt vermekte ve talepler ilk görüşmede sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarımız ile hemen iletişime geçilmekte ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilmektedir.

ALO 170’e ne şikayet edilir?

SGK Şikayet Numarası, Sosyal Sigorta Kurumunun işlemleriyle ilgili şikayetlerinizi, ihbarlarınızı, sorularınızı ve önerilerinizi iletebileceğiniz bir telefon numarasıdır. Bu numara ALO 170, Çalışan Hakları İhbar Hattı’dır.

İş yerini hangi konularda şikayet edebilirim?

– İşyerinin bağlı olduğu SGK Müdürlüğüne (Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü/Sosyal Sigortalar Merkezi) başvurmak isteyen çalışanlar, örneğin iş kazası ve meslek hastalığı şikâyetiyle başvuruda bulunabilirler.

Polise ihbar eden kişi öğrenilir mi?

Ne yazık ki böyle bir gizlilik yok. Olaya karışan kişi polis karakolunda bir memuru tanıyorsa, kendisini kimin ihbar ettiğini hemen öğrenecektir.

170 hangi şikayetlere bakar?

Anlaşmalı boşanmalara ilişkin şikâyetler ALO 170 ihbar hattı üzerinden alınmaktadır. Soruşturmaların sağlıklı yürütülebilmesi için anlaşmalı boşanan kişilerin ad ve soyadları, TC kimlik numarası ve birlikte yaşadıkları evin tam adresi gerekmektedir.

İhbarda isim vermek zorunlu mu?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

ALO 170 hangi konularda yardımcı olur?

Geçtiğimiz yıl Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın “ALO 170” İletişim Merkezi’ne ve www..tr internet sitesine 20 milyondan fazla ihbar/şikayet ulaştı. Çalışanlar, detaylı bir şekilde şikâyette bulunarak İŞVERENLERİNE bildirimde bulunuyor.

Sigortasız çalışan işçi şikayet ederse ne olur?

Sigortasız işçi çalıştırıldığına dair SGK’ya şikâyette bulunulduğunda, SGK görevlileri işyerine giderek işyerini denetleyecek. SGK denetim raporunda sigortasız işçi çalıştırıldığı tespit edilirse, işverene bir yıl boyunca asgari ücretin 38 katı tutarında para cezası kesilecek.

ALO 170’den neler öğrenilir?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.

170’i arayınca ne olur?

Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın bilgi telefonu olarak hizmet vermektedir. Bu hat üzerinden sosyal haklarınızı öğrenebilirsiniz. Burada iş hukuku ile ilgili sorularınızın cevaplarını bulacaksınız. Vatandaşlar bu telefon numarasını arayarak tüm sorularını ve şikayetlerini iletebilirler.

İşçi kaç tutanakla işten çıkarılır?

Genel olarak bu sayı işyerinin iç düzenlemelerine göre değişse de kural olarak iş sözleşmesinin feshi sadece 3-4 dakika sonra değerlendirilebilir. Ciddi ihlallerde (hırsızlık veya saldırı gibi) bazı durumlarda iş ilişkisini sonlandırmak için tek bir bildirim yeterli olabilir.

Cimere özel sektör şikayet edilir mi?

CİMER’e KİMLER BAŞVURABİLİR? 2) Özel hukuk tüzel kişileri.

İşyeri maaşımı vermiyor ne yapmalıyım?

Maaşını alamayan çalışanın nereye başvurabileceği sorusunun cevabı, çalışanın mahkemeye başvurması gerektiğidir. Bu bağlamda maaşını alamayan çalışanın yetkili iş mahkemesine başvurması ve dava açması gerekmektedir.

İhbar edenin kimliği açıklanır mı?

2 gün önce

CİMER’e ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Şikayet niteliğindeki başvurularda, CIMER personeli gerekli görürse başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.

Sosyal hizmetlere isimsiz ihbar nasıl yapılır?

Vatandaşlarımız ALO 183 sosyal yardım hattına 0 (501) 183 0 183 numaralı telefondan günün her saati ulaşabiliyor. İhmal, istismar, şiddet vakaları, bakım ödeneği, sosyal yardım gibi yardım modellerimize yönelik başvuruları ALO 183 üzerinden inceliyoruz” dedi.

170’i arayınca ne olur?

Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın bir bilgi hattı olarak hizmet vermektedir. Bu hat üzerinden sosyal haklarınızı öğrenebilirsiniz. Burada iş hukuku ile ilgili sorularınızın yanıtlarını bulacaksınız. Vatandaşlar tüm sorularını ve şikayetlerini iletmek için bu hattı kullanabilirler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Anal Escort